ابزارآلات و اداری

بهترین نمایندگی خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

با پیشرفت فناوری و ثبت تصاویر به شکل ویدیو شاهد گسترش استفاده از انواع دوربین مداربسته در سطح جهان هستید. از مهم‌ترین دلایل به‌کارگیری دوربین مداربسته می‌توان به کنترل شبانه‌روزی محیط تحت پوشش بدون نیاز به نیروی انسانی فعال در محل مورد نظر اشاره داشت. همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات مختلف امکان ثبت و ذخیره ویدیوهای ضبط شده وجود داشته و در صورت لزوم قادر به مرور تصاویر خواهید بود. تیام الکترونیک نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن بوده و نیاز تامین امنیت مسکونی، تجاری، اداری و یا صنعتی شما را بر عهده خواهد گرفت.

یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت‌های فناوری محور در سراسر جهان تامین شرایط فروش، خدمات قبل از نصب و پس از نصب است. از این رو تیام الکترونیک با سابقه فعالیت مناسب در کشور ایران توانسته نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن را طی چند سال گذشته کسب و خدمات مناسبی برای مشتریان عرضه نماید. شما نیز با مراجعه به سایت فروشگاهی تیام الکترونیک امکان خرید انواع دوربین مداربسته هایک ویژن به همراه لوازم جانبی خاص آن را خواهید داشت. همچنین جهت آشنایی بیشتر با انواع خدمات نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونگی نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته موجب اطمینان خاطر ساکنین در زمان استراحت یا شلوغی محل کار شده و در صورت نیاز امکان بازبینی تصاویر ذخیره شده وجود دارد. با توجه به نوع کارایی ساختمان، متراژ، محل عبور و میزان امنیت منطقه باید نوع خاصی از دوربین مداربسته هایک ویژن را مورد نصب قرار دهید. تنوع دوربین مدار بسته بسیار بالا بوده و همراه با پیشرفت فناوری‌، شاهد تغییراتی در نسل‌های جدید دوربین مداربسته نیز خواهید بود. اما به طور کلی دوربین مداربسته در دو حالت ذخیره‌ساز همراه و متصل به شبکه ساخته شده است.

جهت نصب مدل‌های کوچک (مثل مدل دوربین مدار بسته لامپی) تنها نیاز به کارت حافظه با حجم ذخیره‌سازی مناسب را خواهید داشت. سپس با استفاده از شباهت ظاهری آن به لامپ یا عروسک، محل مناسب برای ثبت تصاویر را انتخاب کنید. توجه به مدت زمان ذخیره تصاویر با توجه به نوع فرمت ویدیویی و ظرفیت کارت حافظه نیز امری مهم بوده و باید در دوره زمانی مناسب مورد بازبینی قرار گیرد. اما نوع پیچیده‌تر دوربین مداربسته هایک ویژن، مدل متصل به شبکه آن بوده و دوربین در محل نصب شده است. سپس با استفاده از سیم یا بدون کابل به محل ذخیره‌سازی و ثبت اطلاعات در هارد دستگاه ذخیره‌ساز متصل شده و با توجه نوع دستگاه امکان مشاهده تصاویر در مانیتور نیز وجود دارد.

انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین‌های مداربسته در دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس نوع فناوری ساخت، کیفیت تصاویر، نوع لنز دوربین، دید در شب، قیمت و قابلیت‌های اختصاصی تقسیم شده است. پرداختن به انواع دوربین مداربسته به خودی خود نیازمند بررسی یک مقاله جامع و کامل خواهد بود. از این رو در این بخش به ارائه انواع دوربین بر اساس نوع بدنه در لیست زیر پرداخته شده است:

  • دوربین مدار بسته دام (Dome) یا گنبدی: شکل ظاهری این دوربین به شکل گنبد یا قلعه بوده و از این رو این نام برای آن انتخاب شده است. دوربین مداربسته دام برای فضای داخلی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی مناسب است.
  • دوربین مداربسته بولت: ظاهر استوانه‌ای شکل و مانند گلوله موجب این نام‌گذاری شده است. مقاومت بالا در برابر انواع باد، بارش و تابش نور خورشید موجب نصب دوربین مداربسته بولت در فضای خارجی به نسبت محیط داخلی ساختمان شده است.
  • دوربین مداربسته باکس: شکل مستطیل و جعبه مانند موجب استفاده از این دوربین در مراکز مهم و صنعتی شده است. توانایی حرکت در جهات مختلف موجب افزایش قیمت و علاقه‌مندی مسئولین امنیتی به آن شده است. لنز این نوع از دوربین باید به صورت جداگانه و بر اساس نیاز محیط محل استفاده جداگانه تامین گردد.
  • دوربین مداربسته Speed Dome: بدنه از جنس فلز و قابلیت گردش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی درکنار کیفی بالای تصاویر تفاوت‌ این دوربین با سایر محصولات امنیتی ثبت تصاویر است.
  • دوربین مدار بسته کیوب: به صورت رومیزی استفاده شده و قابلیت ارتباط صوتی و تصویری دو طرفه را نیز برای پرسنل فراهم خواهد نمود.
  • دوربین مداربسته Fisheye یا چشم ماهی: با نصب این دوربین در میانه سقف با متراژ حداقل 3 متر امکان استفاده از لنز ثابت آن برای ثبت تصاویر بین 180 الی 360 درجه را با کیفیت بالا فراهم خواهد کرد.
  • دوربین مداربسته پین هول: اندازه کوچک و قابل استتار این دوربین مداربسته موجب شده تا نام دوربین مخفی را نیز به خود اختصاص دهد.

محل نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته نیازمند هزینه بوده و برای مکان‌های از ساختمان که دارای اهمیت ثبت افراد جهت ورود، خروج و دسترسی به نوع خاصی از محصولات هستند الزامی است. هر چند محل نصب دوربین مداربسته هایک ویژن با توجه به نوع کارکرد ساختمان اعم از مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی متفاوت است اما در بسیاری از نقاط دارای تشابه محل نصب هستند. برخی از محل‌های نصب دوربین مداربسته هایک ویژن عبارت است از:

  • درب‌های ورود و خروج اصلی به ساختمان اصلی و مناطق خاص آن
  • پنجره رو به خیابان
  • راه پله
  • محیط راهرو و هال ساختمان
  • کوچه یا خیابان محل قرارگیری ساختمان
  • پوشش محصولات مهم در فروشگاه‌ها
  • محل ثبت اطلاعات
  • صندوق جمع‌آوری پول

دوربین مداربسته هایک ویژن رو از کجا بخرم؟

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن در کشور توسط نمایندگی تیام الکترونیک تامین شده و با مراجعه به سایت این شرکت امکان مشاهده اطلاعات لازم برای خرید دوربین مداربسته هستید. همچنین با تماس با دفاتر مرکزی و فروش محصولات تیام الکترونیک در ساعات اداری امکان استفاده از مشاوره خرید و نصب بهترین دوربین مداربسته برای ساختمان خود را خواهید داشت. توجه به امر امنیت و ثبت اطلاعات به شکل تصاویر در جهان امری مهم قلم‌داد شده و حتی کوچک‌ترین فروشگاه در کشور ایران نیز نیازمند نصب دوربین مداربسته است.

شماره نمایندگی هایک ویژن تیام الکترونیک

فروشگاه تیام نادری واقع در تهران‌ خیابان جمهوری ‌ تقاطع حافظ پاساژ نادری ‌ طبقه زیر همکف ‌ واحد 5 بوده و جهت ارتباط بیشتر می‌توانید با شماره‌های تلفن: 021‌66756184  و  021‌66745203تماس بگیرید. دیگر نمایندگی تیام الکترونیک فروشگاه تیام لباف واقع در تهران، پاساژ لباف همکف پلاک 1.17 بوده و جهت ایجاد ارتباط از شماره‌های 021‌33981008  و  021‌33981007 استفاده نمایید. استعلام قیمت، مشاوره خرید و بهره‌مندی از خدمات گارانتی محصولات هایک ویژن جزئی از خدمات شاخص این مجموعه است.

[digikala key=”دوربین مداربسته” count=”10″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا