کودک و نوزاد

عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو

خرید اینترنتی اسباب بازی مدل عروسک کاکتوس موزیکال سخنگو

تا حالا دیدید که یک کاکتوس بتونه حرف بزنه؟ یا حتی حرف‌های شما رو تکرار کنه؟عروسک کاکتوس متحرک دارای یک گلدان نرم و لطیف پولیشی و یک کاکتوس سبز رنگ بانمک است. دکمه‌ای برای خاموش کردن و روشن کردن دارد. چشم های بانمک این عروسک ظاهرش را خنده‌دار می‌کند و برای بچه‌ها بسیار جالب است. جنس این عروسک پولیشی بهترین کیفیت را دارد و برای بچه‌ها ضد حساسیت است و در صورت کثیف شدن به آرامی با یک پارچه مرطوب تمیز می‌شود.دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی

عروسک کاکتوس موزیکال رقصنده سخنگو

این روز‌ها کاکتوس سخنگو پرفروش‌ترین اسباب بازی موجود در بازار است. این کاکتوس رقصنده بعد از شوی جوکر بسیار بین مردم محبوب شد و تقاضای خرید آن به شدت افزایش پیدا کرد. در این مطلب قصد داریم لیستی از انواع کاکتوس سخنگو را خدمت شما کاربران محترم سایت معرفی کنیم.

از آنجایی که کاکتوس سخنگو به یکباره بین مردم محبوب شد، برند‌ها و تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید این اسباب بازی بامزه کردند. همین موضوع منجر شده است که شاهد طیف وسیعی از انواع کاکتوس سخنگو باشیم که از اصالت و کیفیت ساخت هیچکدام از آن‌ها چیزی نمی‌دانیم. بنابراین ما به شما کمک می‌کنیم بین طیف وسیعی از مدل‌های موجود در بازار بهترین کاکتوس سخنگو را خریداری کنید. تمام محصولاتی که در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کاکتوس سخنگو چیست؟

کاکتوس سخنگو وسیله‌ای است که صدای محیط را در خود ضبط کرده و بالحنی بامزه و متفاوت، مجدد آن را بیان می‌کند. در صورت بخش موزیک، کاکتوس اقدام به حرکات موزون و تکرار کلمات آهنگ می‌کند. این اسباب بازی ابزار بسیار خوبی برای کودکان و دورهمی‌ها خانوادگی است. طی برسی‌های انجام شده در آنلاین شاپ‌های مختلف متوجه شدیم اکثر خریداران این محصول افراد بزرگسال هستند و بعد از پخش شدن تصاویر کاکتوس در جوکر رشد و فروش بی‌سابقه‌ای داشته است.

برسی و راهنمای خرید کاکتوس سخنگو

کیفیت ساخت: اگر می‌خواهید کاکتوس سخنگو‌ی شما باکوچک‌ترین ضربه‌ای آسیب نبیند یا مجبور نباشید برای تکرار کلمات توسط کاکتوس فریاد بزنید باید به کیفیت ساخت آن حتماً توجه کنید. برند‌های متفرقه و ارزان قیمت به هیچ عنوان انتخاب خوبی نیستند و قطعاً از خرید آنها‌ها پشیمان خواهید شد. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ برند‌های مطرح و شناخته شده بروید.

طراحی و زیبایی: کاکتوس‌های سخنگو دارای طرح‌ها و اشکال مختلفی هستند. از مدل‌های پاپیون دار گرفته تا مدل‌های گیتار دار و… شما میوانید باتوجه به سلیقه‌ی خود مدل دلخواهتان را خریداری کنید. توجه داشته باشید هرچه ویژگی‌های ظاهری محصول بیشتر باشد قیمت ان نیز نسبت به مدل‌های ساده گران‌تر می‌شود.

مناسب با رده سنی: کاکتوس سخنگو تنها برای برخی رده‌های سنی مناسب است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم شرایط سنی کودک خود را لحاظ کنید تا خدایی نکرده به او آسیبی نرسد. توجه داشته باشید روی تمام اسباب بازی‌ها شرایط سنی کودک ذکر شده است و باید مطابق با شرایط مندرج روی بسته‌بندی اقدام به خرید اسباب بازی کنید.

کشور تولید‌کننده: انواع کاکتوس‌های سخنگو ساخت کشور چین و ایران می‌باشند. تولیدات داخلی از لحظ کارایی و کیفیت هیچگونه کم و کثری نسبت به مدل‌های وارداتی ندارند و گزینه‌ی خوبی برای خرید می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید کاکتوس سخنگو حتماً نظرات خریداران را بخوانید تا از کیفت ساخت آن کاملاً مطمئن شوید.

منبع تغذیه: برای حرکت و تکرار صدا توسط کاکتوس نیاز به یک باتری قلمی می‌باشد. برخی مدل‌های گران قیمت دارای آداپتور می‌باشند که البته مدل‌های زیادی از آن در ایران وجود ندارد. توجه داشته باشید همه‌ی مدل‌ها دارای باتری نمی‌باشند و باید به صورت جداگانه برای آن‌ها باتری خریداری کنید.

قیمت کاکتوس سخنگو: این اسباب بازی محبوب بالای ۲۰۰هزارتومان قیمت دارد. هرچه ویژگی‌های ظاهری و فنی کاکتوس بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. در ادامه طیف قیمتی مختلفی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا با هربودجه‌ای قادر به خرید کاکتوس سخنگو باشید. توجه داشته باشید با کلیک روی هر محصول می‌توانید قیمت روز آن را مشاهده کنید.

عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو یک وسیله سرگرم کننده بسیار جالب و موزیکال برای همه سنین از کوچک تا بزرگسال که با روشن شدن در نگاه اول جذب و هدیه عالی و فوق العاده برای کودکان دلبند خود که موسیقی و رقص و شادی را درخانه شما به ارمغان می آورد.

از دارایی های این اسباب بازی کاکتوس شارژی قابلیت رقصندگی و همزمان میتواند آواز بخواند، همچنین توسط چراغ های بکار رفته قابلیت رقص نور داشته میتواند نور را ساطع و درشب بدرخشد. وجود یک میکروفون درون محصول قابلیت آنرا دارد صدای شما ضبط و یاد بگیرد تقلید و صحبت کند.

این عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو ساخته شده از مخمل بافته شده بسیار نرم و لطیف، ضد حساسیت با ساختار محکم خود مقاومت در برابر ضربه و شکسته شدن دارد.
همان طور که در بالا شدن این عروسک شارژی بوده و توسط یک کابل شارژ مخصوص سوزنی که به همراه محصول است میتوانید آنرا شارژ کنید.زمانی که باتری در حال شارژ شدن باشد قابلیت های عروسک به صورت خودکار متوقف میشود و در حال شارژ چراغ نشانگر روشن و چراغ در زمان شارژ کامل خاموش میشود.

با هر بار شارژ در حدود سه ساعت، میتواند تا 1 ساعت کامل کاکتوس تاب بخورد و برقصد.

 

جهت دیدن عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو و تنوع های مختلف کلیک بفرمایید

 

[digikala key=”کاکتوس رقصنده سخنگو”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا