مد و پوشاک

راهنمای خرید بهترین مدل دستبند نقره زنانه شیک و جذاب ارزان

12مدل دستبند نقره زنانه با قیمت روز و خرید اینترنتی

از قدیم الایام دستبندها از اصلی‌ترین زیورآلات خانم‌ها بحساب می‌آمده است و امروزه استفاده از دستبند حتی در میان آقایان نیز بسیار رواج یافته و سبب زیبایی تمامی دست‌های زنانه و مردانه شده است. دستبندها در انواع و اقسام مدل‌ها و با جنس‌های مختلفی از طلا، نقره، چوب، سنگ و غیره طراحی و به بازار عرضه می‌شوند که برای این مقاله، زنبیل نو قصد دارد تا شما را با یکسری نکات مهم در خصوص خرید دستبند نقره ای آشنا نماید؛ پس با ما در ادامه همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید دستبند نقره

نوع دستبند: اولین نکته در هنگام خرید یک دستبند نقره توجه به نوع آن است. همانطور که می دانید نقره جات نیز همچون طلا دارای عیار با کیفیت‌های گوناگون می‌باشند و شما باید پیش از اقدام به خرید یک زیورآلات نقره ای حتماً از نوع و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. دوستان عزیز توجه داشته باشید این مورد کاملاً جدا از فهمیدن اصل و یا تقلبی بودن یک شئ نقره ای و زینتی برای شما می‌باشد و تنها با فرض اصل بودن نقره بایستی به سراغ عیار آن بروید.

اصل یا تقلبی بودن جنس نقره: متاسفانه در بازار فعلی با اطمینان نمی‌توان به سراغ خرید یک نقره اصل رفت و به همین خاطر اصولاً باید پیش از اقدام به خرید مثلاً یک دستبند نقره ای با روش تشخیص نقزه اصل از تقلبی کمی آشنایی داشته باشید و یا اینکه خرید خود را با صرف مبلغی کمی بیشتر از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. از قلم نیافتد یکی از راه‌های تشخیص نقره اصل از تقلبی استفاده از آهنربا می‌باشد؛ زیرا نقره همچون طلا از خاصیت ضد آهنربایی برخوردار است و به راحتی باید از آهنربا جدا شود.

سایز و اندازه آن: نکته مهم دیگری که هنگام خرید یک دستبند نقره باید به آن توجه داشته باشید، سایز و یا همان اندازه دستبندی است که مدنظر قرار داده‌اید و بایستی این اندازه با اندازه دورِ مُچ دستتان نیز متناسب باشد. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به وسیله متر پارچه ای اندازه دور مچ دست خود را بگیرید و یا اینکه اگر برای سایر عزیزانتان قصد خرید یک دستبند نقره ای را کرده‌اید، دستبندی را ترجیحاً انتخاب کنید که دارای قابلیت کم و زیاد کردن اندازه‌اش باشد.

هماهنگی با رنگ پوستتان: از دیگر موارد قابل توجه در خصوص خرید دستبندها که اتفاقاً به راحتی نیز مشاهده می‌شوند و حسابی سبب جلب توجه دیگران به شما خواهند شد، هماهنگ بودن رنگ و یا حتی طرح دستبند با تُن رنگی پوست بدن شما می‌باشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم چنانچه پوست رنگ شما کاملاً سفید و نوع سرد است؛ یعنی رگ‌های روی دستتان به رنگ بنفش و آبی می‌باشند حتماً از دستبندهای نقره ای استفاده نمایید که زیبایی و جذابیت‌های بصری را برایتان دوچندان خواهد نمود.

برخورداری از قفل مطمئن: از مهم‌ترین بخش‌های یک دستبند فارغ از جنبه‌های زیبایی آن توجه به قفلی است که سبب بسته شدن دستبند به دور دستِ شما خواهد شد. حواستان باشد این قفل در هر نوع و مدلی که باشد باید اولاً از استحکام بالایی در برابر حرکت‌های دستان شما برخوردار باشد و دوما با داشتن زائدگی‌های اضافه سبب زخمی و یا قرمز شدن پوست دستان در طول زمان استفاده از دستبند نشود.

قیمت دستبند نقره: همانطور که شما نیز با کمی گشت و گذار در بازار متوجه آن شده‌اید، عوامل مختلف و متعددی بر روی قسمت دستبند نقره تاثیرگذار است که شاید تنها بخش محدودی از این عوامل را شما بتوانید تحت کنترل خود قرار دهید و مابقی از عهده شما خارج باشد. به هر حال توصیه می‌کنیم حتماً در صورت تمایل به خرید یک دستبند ساخته شده از نقره و همچنین طلا از فروشگاه‌های معتبر و یا سازندگان نام آشنا بهره گیری نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستبند نقره مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 12 دستبند نقره ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستبندهای نقره از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

[digikala key=”دستبند نقره زنانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا