مد و پوشاک

راهنمای خرید بلوز زنانه زیبا و جذاب

همیشه انتخاب برای خرید پوشاک بانوان چه از سوی خود آن ها و چه از طرف آقایان امری سخت و پیچیده بوده است؛ زیرا معمولا تمام خانم های خوش سلیقه و خوش پوش ایرانی با هر میزان بودجه ای به دنبال بهترین ها برای پوشش خود می باشند. امروزه بلوزهای زنانه از تنوع و مدل های بسیار زیادی برخوردار است و به همین خاطر زنبیل نو قصد دارد تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید بلوز زنانه آشنا نماید که امیدواریم در فرآیند خرید شما نیز این نکات مورد استفاده واقع شوند.

انواع بلوزهای زنانه

همانطور که گفتیم امروزه بلوزهای زنانه از تنوع رنگ ها و مدل های مختلفی برخوردار هستند و می توان آن ها را به لحاظ مختلفی تقسیم بندی نمود. با این حال نباید از تناسب بلوزها با فصلی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، چشم پوشی کرد؛ به همین خاطر می توان بلوزهای زنانه را به ۴ دسته:

  • بلوزهای بهاری
  • بلوزهای خنک و تابستانی
  • بلوزهای پاییزی
  • و همچنین پلوزهای گرم و زمستانی

تقسیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید بلوز زنانه

  • سایز مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید بلوز زنانه باید به آن توجه کنید، سایز لباس است. برای این منظور بهتر است سایز دور کمر و همچنین دور سینه خود را داشته باشید و با توجه به گفته های فروشنده در خصوص لباس مورد نظر و یا راهنمای فروش اینترنتی آن، اقدام به خرید نمایید.
  • جنس لباس: امروزه از پارچه های مختلفی برای تولید بلوزهای زنانه استفاده می شود که از جمله آنان بایستی به: نخی، کِشی، حریر، بافت، جین، ساتن، توری، تریکو، گیپور و غیره اشاره داشت.
  • نوع استایل: نکته بعدی که بهتر است به هنگام انتخاب و خرید یک بلوز زنانه مناسب برای خود به آن توجه داشته باشید، نوع استایل لباس است که نشان دهنده این است که آیا مناسب استفاده بصورت روزمره می باشد و یا اینکه می توان از آن برای مراسم های جدی و تیپ های اسپرت و مجلسی نیز استفاده کرد.
  • طرح لباس: بطور کلی بلوزهای زنانه دارای ۴ طرح جامع با مدل های بی نهایت گوناگون هستند که این طرح ها عبارتند از: راه راه، چهارخونه، ساده و طرح دار می باشند.
  • بلندی آستین: یکی دیگر از نکاتی که حتما باید به هنگام خرید بلوز زنانه به آن توجه داشته باشید، آستین بلند و کوتاه لباس مورد نظرتان است. البته فراموش نکنید امروزه در صنعت مُد، تولید کنندگان از مدل های جذابی در بخش آستین لباس ها استفاده می کنند که بهتر است با دیدی کامل در این خصوص اقدام نمایید.
  • حالت کلی: حالت کلی بلوزهای زنانه با توجه به اندام هر یک از بانوان و همچنین تمایل آنان طراحی شده است و بطور کلی یک بلوز زنانه یا معمولی (Standard fit) یا جذب (Slim fit) و یا آزاد (Loose fit) می باشد که انتخاب هر یک از سه مورد فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما خریداران عزیز خواهد داشت.
  • طول لباس (قد): مورد بعدی که باید در خرید بلوز زنانه به آن توجه کنید، بلندی لباس است. اصولا قد بلوزها به این صورت است که یا تا بالای زانو هستند یا تا روی باسن یا تا زیر باسن و یا به شکل کاملا کوتاه طراحی و تولید شده اند.
  • نحوه بسته شدن: یک بلوز زنانه می تواند با دکمه، بند و همچنین زیپ بسته شود که انتخاب هر یک از این مدل ها نیز بصورت کاملا سلیقه ای می باشد.
  • رنگ مناسب: انتخاب یک رنگ زیبا برای بلوز زنانه خود که هم قابل توجه باشد و هم در تناسبی عالی با رنگ پوستتان قرار داشته باشد، یک مزیت بسیار بزرگ برای تیپ و استایل شما خواهد بود. برای این منظور پیشنهاد می کنیم چنانچه رنگ پوست شما روشن است از لباس هایی با رنگ تیره و بالعکس استفاده نمایید.
  • قیمت بلوز زنانه: قیمت بلوز زنانه می تواند با توجه به فاکتورهای اصلی و جانبی متعددی از سوی شخص و یا شرکت تولید کننده مشخص شود. منتهای مراتب شما باید در وهله اول با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید نمایید و در وهله بعدی به دنبال لباسی باشید که به معنای درست کلمه زینت دهنده نیم تنه بالایی شما باشد.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید بلوز زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 15 بلوز زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این بلوزهای زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.     

 

 

[digikala key=”بلوز زنانه”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا