مد و پوشاک

راهنمای خرید تی شرت زنانه شیک و جذاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

تی شرت های زنانه از محبوب ترین پوشاک زنانه نزد بانوان خوش سلیقه و راحت طلب هستند که خوشبختانه امروزه از انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها برخوردار هستند و می توان از آن ها با انواع و اقسام شلوارها و دامن های در محیط داخل منزل و حتی خارج از منزل استفاده کرد. خرید تی شرت زنانه بهتر است با کسب اطلاعات مغتنمی صورت پذیرد که اگر در ادامه این مقاله با زنبیل نو همراه شوید، با نکاتی مهم جهت خرید تی شرت زنانه مواجه خواهید شد.

نکات مهم هنگام خرید تی شرت زنانه

سایز: نخستین نکته برای خرید تی شرت زنانه توجه به سایز آن است که برای این منظور شما باید با توجه به اندازه نیم تنه بالایی خود (دور سینه و دور کمر) اقدام نمایید. ناگفته نماند با توجه به استفاده روزمرگی خانم ها از تی شرت های خود، می توان حتی سایز آن را کمی کوچکتر و یا بزرگتر است ابعاد فیزیکی تان هم در نظر بگیرید.

جنس: مورد دوم در خصوص انتخاب و خرید تی شرت زنانه توجه به جنس آن است که در حقیقت فصل قابل استفاده از لباس را نیز مشخص می کند. تی شرت هایی که با پارچه های پشمی و نیمه ضخیم تولید شده اند، بیشتر مناسب استفاده در فصل زمستان و تی شرت هایی که از جنس نخ و پلی استر و غیره طراحی شده اند؛ اغلب مناسب پوشیدن در فصول گرم سال می باشند.فراموش نکنید که جنس لباس شما باید در حدی نازک باشد که پوست و لباس زیر شما از زیر آن هویدا نشود.

نوع آستین: فرقی نمی کند دنبال تهیه کردن تی شرت زنانه باشید و یا مردانه؛ زیرا هر دو نوع دارای آستین های کوتاه و یا بلند هستند که انتخاب هر یک از آن ها فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما عزیزان دارد.

شکل یقه: شکل یقه تی شرت زنانه مورد نظرتان نیز می تواند از جمله نکاتی باشد که سبب خرید یا عدم خرید آن از سوی شما گردد. امروزه تولید کنندگان لباس از یقه هایی به شکل: هفتی، گرد، ایستاده، اسکوپ و همچنین برگردان برای این منظور استفاده می کنند.

نحوه بسته شدن: معمولا اغلب تی شرت های زنانه بصورت کشی هستند، اما با این حال می توان با کمی گشت و گذار در بازار با تی شرت هایی نیز مواجه شد که بصورت چسبی، زیپی و یا حتی دکمه ای پوشیده می شوند.

رنگ و طراحی: با اینکه همیشه گفتیم و باز هم می گوییم که رنگ و طراحی لباس ها فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما دارد، منتها با توجه به اینکه شما قصد خرید یک نوع لباس پوشیدنی را کرده اید، توصیه می کنیم حتما با توجه به تِم رنگ پوست خود اقدام به خرید لباس مورد نظرتان نمایید؛ یعنی مثلا اگر دارای پوستی روشن و سفید هستید، از تی شرت هایی با رنگ تیره و اگر پوست شما تیره می باشد، از لباس هایی با رنگ روشن استفاده کنید.

نحوه شستشو: خیلی مهم است که تی شرت مورد علاقه خود را چگونه مورد شستشو قرار دهید تا عمر و کارایی آن برایتان زیاد شود. برخی از تی شرت ها را باید در شرایط دمایی و آبی بخصوصی مورد شستشو قرار داد که دستورالعمل نحوه شستشوی ان حتما در برچسب دوخته شده به لباس بیان شده است.

کیفیت دوخت: توجه به دوخت و کیفیت آن از دیگر نکات مهم در هنگام خرید تی شرت زنانه می باشد که برای این منظور بهتر است شما به دوخت آستین ها، زیر بغل لباس، یقه و همچنین قسمت های لبه ای لباس مورد نظرتان توجه داشته باشید. ناگفته نماند چنانچه پارچه زیر بغل تی شرتی چروک و جمع شده باشد، آن لباس فاقد کیفیت لازم است.

قیمت تی شرت زنانه: قیمت تی شرت زنانه در بازار از چند ده هزار تومان به بالا می باشد و شما می توانید با این انعطاف قیمت پذیری موفق به خرید یک یا چند نوع تی شرت گوناگون با قیمت های بسیار ایده آل برای خود و یا دیگر عزیزانتان شوید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید تی شرت زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 12 تی شرت زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این تی شرت‌های زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

[digikala key=”تی شرت زنانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا