مد و پوشاک

راهنمای خرید بهترین پیراهن مردانه

پیراهن مردانه از جمله لباس‌ها و پوشاکی است که خرید آن می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده در تیپ ظاهری افراد داشته باشد. مردان برای اینکه در محیط‌های مختلف حضور یابند، از انواع پیراهن‌های مختلف مردانه استفاده می‌نمایند. برای خرید این محصول موارد و نکات مهمی را باید بررسی کنید. با توجه به اهمیتی که این خرید برای آقایان دارد، در این مقاله از سایت زنبیل نو سعی در ارائه نکاتی مفید و کاربردی برای خرید آن را داریم. در خرید پیراهن مردانه علاوه بر جنس به معیارهای دیگری نیز باید دقت کنید. دقت به این معیارها است که متمایز کننده افراد با سلیقه خاص و منحصر به فرد با افراد با سلایق معمولی است.

اگر شما هم در میان اطرافیان خود کسانی را دارید که همیشه دست به انتخاب‌های عالی برای خرید این محصول می‌زنند، اینک نوبت شما هم رسیده تا با یک انتخاب عالی همه اطرافیان را شگفت زده نمایید. هر چند قیمت می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در این انتخاب داشته باشد، اما با این حال سایر معیارها نیز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه لباسی برای پوشاندن بالا تنه مردان است که در انواع جنس‌های بسیار مختلف و طرح‌های بی‌شمار تولید شده و در دسترس کاربران قرار دارد. در حال حاضر امکان خرید این محصول از میان برندهای مختلف داخلی و خارجی برای ایرانی‌ها فراهم آمده است. برای خرید آن نیز باید طبق دمای هوای فصل و همچنین سایر نکات اقدام شود. پیراهن‌های مردانه را اغلب برای مکان‌های رسمی استفاده می‌نمایند. البته رنگ و طرح آن نیز در این موضوع تأثیر خواهد داشت. برخی از مدل‌ها و طرح‌های آن نیز مناسب برای فصول گرم سال است. انواع آستین کوتاه آن را می‌توان برای فصول گرم استفاده کرد.

راهنمای خرید پیراهن مردانه

در راهنمای خرید پیراهن مردانه باید به نکات مختلفی اشاره کنیم. خرید این محصول تحت تأثیر عوامل زیر می‌تواند بهترین گزینه را برای کاربران به ارمغان بیاورد:

اندازه مناسب

اگر به دنبال خرید محصولی شیک و زیبا برای خود هستید، بهتر است سراغ پیراهن‌هایی با اندازه متناسب با اندام خود بروید. اگر فردی چهارشانه هستید، حتماً در شانه‌های لباس خریداری شده دقت کنید. در صورتی که شانه‌های پیراهن خیلی افتاده باشد، ممکن است در ظاهر شرایط مناسبی نداشته باشد.

نوع دوخت

نوع دوخت این محصول از دو جنبه قابل بررسی است. در درجه اول کیفیت دوخت باید مد نظر قرار گیرد. هرچقدر دوخت با کیفیت‌تری روی پیراهن به کار گرفته شده باشد، طول عمر آن نیز بالاتر خواهد بود. از این گذشته نوع دوخت پیراهن مردانه در زیبایی آن نیز تأثیر خواهد داشت. پس با این حساب این معیار می‌تواند تأثیر مهمی در خرید این محصول داشته باشد.

آستین‌ها

در انتخاب این محصول به نوع و اندازه آستین‌ها نیز دقت کنید. اگر در هنگام پوشیدن محل آرنج لباس با آرنج دست شما اختلاف زیادی داشت، بنابراین محصول مورد نظر از نظر اندازه برای شما مناسب نیست. همچنین به شیک بودن و شرایط بسته شدن آستین انتهایی پیراهن نیز دقت کنید.

جنس پیراهن

جنس پیراهن نیز هم در قیمت این محصول و هم در کیفیت آن تأثیر بسیار زیادی دارد. برای فصول گرم بهتر است سراغ پیراهن‌هایی با جنس نخی و پنبه‌ای بروید. این محصولات هم جذابیت و زیبایی بیشتری داشته و هم کمترین میزان حساسیت را برای پوست ایجاد می‌نمایند. همچنین با امکان رد و بدل شدن هوا از تار و پود آن میزان تعرق بدن نیز کم می‌شود. در درجه دوم جنس‌های پشمی قرار دارند که کیفیت عالی دارند اما برای فصول سرد مناسب می‌باشند. این نوع پیراهن نیز دوام خوبی داشته و چندین سال می‌تواند کیفیت خود را حفظ نماید. پیراهن‌هایی با الیاف مصنوعی و پلی‌استر نیز تولید می‌شوند که نسبت به دو گزینه قبلی کیفیت پایین‌تری دارند؛ اما قیمت این محصولات کمتر و ارزان‌تر است.

نکات مهم هنگام خرید پیراهن مردانه

  • در خرید پیراهن مردانه هم می‌توانید از میان نمونه‌ها و مدل‌های تک رنگ استفاده کنید و هم به دنبال مدل‌های ۴ خانه و با طرح بندی‌های مختلف باشید.
  • در انتخاب این محصول به رنگ شلوار و کت خود نیز دقت کنید.
  • فرم دکمه‌ها نیز می‌تواند زیبایی قابل توجهی در این محصول به دنبال داشته باشد.

[digikala key=”پیراهن مردانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا