مد و پوشاک

راهنمای خرید بهترین کت و شلوار مردانه

خرید کت و شلوار مردانه را احتمالاً باید پر چالش‌ترین خرید مردان در زمینه لباس و پوشاک دانست. به دلیل نوع استفاده و شرایط استفاده، این محصول را باید از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار داد. از این گذشته قیمت بالای یک کت و شلوار کامل نیز باعث می‌شود تا اهمیت این خرید چند برابر شود. برای اینکه خریدی ایدئال داشته باشید، هم از نظر طرح و رنگ و هم از نظر کیفیت باید تعادلی ایجاد نمایید. البته برای کسانی که بودجه محدودی برای این خرید ندارند، این انتخاب می‌تواند ساده‌تر باشد؛ اما در صورت محدود بودن بودجه باید دنبال انتخاب محصولاتی متناسب باشید. در ادامه این مقاله از سایت زنبیل نو و در راهنمای خرید کت و شلوار مردانه شرایط انتخاب محصولی بهینه را برای شما تشریح خواهیم نمود.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه یک لباس رسمی محسوب می‌شود که مردان از آن هم به عنوان پوششی برای مراسمات خیلی مهم رسمی و هم برای مهمانی‌ها استفاده می‌نمایند. برای حضور در جشن‌ها و یا مجالسی که رسمیت بالایی دارد، لباس معمول مردان کت و شلوار است. البته برای پوشش در سرکار و اداره‌جات و یا جلسات کاری مهم نیز معمولاً مردان از این نوع لباس استفاده می‌نمایند. کت و شلوار را می‌توانید در جنس‌های بسیار متنوعی در اختیار داشته باشید. حتی برخی از مدل‌ها و جنس‌ها به دلیل ساختاری که دارند، مخصوص فصول خاصی بوده و برای گرمای بیشتر یا خنکی می‌توانید سراغ آن‌ها بروید. همچنین انواع این محصول در رسته‌های اسپرت و یا رسمی نیز تولید می‌شود.

با اینکه پوشیدن کت و شلوار در ایران حتی زودتر از کشورهای غربی رونق پیدا کرده و این محصول به نوعی به ایران باستان بازمی‌گردد، اما در حال حاضر بهترین جنس‌ها و مدل‌های آن را باید از شرکت‌های خارجی در دسترس داشته باشید. برای اینکه یک کت و شلوار عالی بخرید، به نکاتی که در ادامه بررسی می‌کنیم دقت نمایی.

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

نکات ارائه شده در راهنمای خرید کت و شلوار مردانه متناسب با شرایط روز تولید این محصول ارائه شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از این نکات بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

تعداد دکمه‌ها و ردیف‌های آن

جالب است بدانید که برخلاف بسیار دیگری از لباس‌ها، دکمه در کت و شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید این محصول حتماً باید به نوع، طرح و شرایط دکمه‌ها دقت کنید. حتی این مهم در محل استفاده از این محصول نیز تأثیر خواهد داشت. به صورت کلی کت تک دکمه حالت اسپرت تری داشته و البته محبوبیت بیشتری در بین جوانان دارد. انواع دو دکمه و سه دکمه و البته کت‌های در دو ردیف دکمه نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها داشتن یک تیپ زیبا استفاده کرد. نمونه‌های با دکمه‌های بیشتر، بهتر است برای مردان با قد بلندتر استفاده شود.

جنس پارچه

یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت کت و شلوار مردانه جنس پارچه آن است. جایی که کاربر باید در چالش میان انتخاب پارچه خوب و قیمت یکی را برگزیند. در این معیار بهتر است سراغ محصولاتی با الیاف طبیعی بروید. کت و شلوارهای با الیاف مصنوعی قیمت پایین‌تری دارند اما اصلاً مناسب نبوده و خیلی کارایی بالایی ندارند.

تعداد جیب‌ها

تعداد جیب‌ها و اندازه آن‌ها یکی دیگر از معیارهای انتخاب کت و شلوار مردانه است. معمولاً نباید در جیب کت اجناس زیادی بگذارید. همانقدر که جایی کیف پول و نهایت گوشی موبایل و یک خودکار در جیب‌های آن وجود داشته باشد، کفایت می‌نماید.

تعداد چاک‌ها پشت کت

همچنین در خرید این محصول باید به تعداد چاک‌های پشت کت نیز دقت کنید. کت‌های تک چاک معمولاً اسپرت تر و پرطرفدارتر هستند؛ اما انواع دو چاک نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند. ضمناً نمونه‌های دو چاک می‌توانند راحت‌تر باشند.

نکات مهم هنگام خرید کت و شلوار مردانه

  • در خرید کت و شلوار مردانه به قد خود نیز دقت کنید. سراغ محصولاتی با قد خیلی بلند نروید.
  • دقت کنید که کت و شلوارهایی با پارچه‌های براق‌تر بدن شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.
  • طرح روی کت نیز می‌تواند عامل مؤثری در زیبایی آن باشد.
  • در حال حاضر امکان خرید کت و شلوار مردانه در رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا نیز وجود دارد. مشکی، سرمه‌ای، آبی نفتی و طوسی از جمله رنگ‌های پرطرفدار این محصول محسوب می‌شوند.

[digikala key=”کت و شلوار مردانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا