آرایشی و بهداشتی

لیفت با نخ چقدر طول می کشد؟

جوانی پوست یکی از زمان‌هایی است که هر فردی به آن بسیار علاقه‌مند است. پوست جوان باعث افزایش اعتماد به نفس، شادابی و جذابیت فرد می‌شود. اما هنگامی که سن بالاتر می‌رود، پیری پوست باعث آزار و ناراحتی افراد می‌شود.
پیری پوست ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس و خوداحترامی شود. این مسئله به خصوص برای زنان بسیار مهم است، زیرا در جامعه ما، زنان باید به عنوان شخصی جذاب و جوان شناخته شوند. اما پیری پوست ممکن است باعث شود که زنان احساس ناامیدی و ناراحتی کنند.

اما من و شمایی که حداقل یکبار در روز خود را در آینه میبنیم قطعا نسبت به علائم پیری حساس تر بوده و به دنبال راهکار هستیم.

البته درکتان میکنم!! با گذر زمان و حتی با وجود آلودگی هوا علائم پیری خیلی سریعتر از موعد به سراغمان آمده!

چاره چیست؟

با ما همراه باشید تا در مورد چند مورد از بهترین راهکارهای جوانسازی پوست با هم گپی زده و در نهایت مایه خوشحالی من است که نظرتان را در این مورد کامنت کنید.

لیفت با نخ بهترین راه برای بازسازی زیبایی

نخ کشیدن صورت که لیفت با نخ نیز نامیده می شود، می تواند یک روش مقرون به صرفه و سودمند باشد – تا زمانی که انتظارات خود را به درستی مدیریت کرده باشید. متخصصان می گویند در حالی که لیفت با نخ به هیچ وجه جایگزین لیفت صورت جراحی نمی شود، اما بیمار مناسب می تواند مزایای زیادی از آن بگیرد .

لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی است که در مطب انجام می شود. در طول این عمل، جراحان نخ‌های جراحی کوچکی را زیر پوست قرار می‌دهند که برای گرفتن و نگه‌داشتن بافت طراحی شده‌اند تا یک اثر سفت‌کننده و لیفت‌کننده ظریف ایجاد کنند.

لیفت با نخ چقدر طول می کشد؟

متخصصان می گویند لیفت با نخ بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا در مطب انجام شود و معمولاً بیماران می توانند بلافاصله پس از آن به زندگی عادی خود بازگردند.

آیا لیفت با نخ ارزشش را دارد؟ (2 مورد از مهم ترین مزایا و معایب آن)

اگر جای شما باشم قبل از هر عملی مزایا و معایب آن را مطالعه کرده، و سپس تصمیم میگیرم. البته حتی اگر جراحی قلب باز نیز انجام دهید پزشک عوارض آن را به شما گوشزد خواهد کرد.

اما مگر می توان از خیر همچین جراحی مهمی گذشت؟

پس با معایب و مزایای لیفت با نخ که به ساده ترین شکل ممکن بیان کرده ام آشنا شوید!!

نکات مثبت

  • ظاهر پوست را بهبود می بخشند: بیمارانی که از اسکار آکنه رنج می برند ممکن است ایده لیفت صورت با نخ را دوست داشته باشند زیرا نخ (زمانی که انواع صافی دارد) می تواند به کاهش ظاهر این اسکارها کمک کند.
  • آنها یک اثر فوری، اما نه دائمی، ارائه می دهند: روش‌های جوان‌سازی سن زیادی وجود دارد که برای صورت و پوست معجزه می‌کنند، اما ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا نتیجه نهایی ظاهر شود. این مورد در مورد لیفت صورت با نخ صدق نمی کند. بلافاصله پس از لیفت نخ، ظاهر لیفت کانتوری بیشتری دیده می شود.

نکات منفی

  • شما نمی توانید لیفت صورت را با نخ در همه جای صورت انجام دهید: نواحی کوچک صورت برای لیفت صورت با نخ مناسب نیستند زیرا سوزن نمی تواند به شکاف هایی که دسترسی به آن ها سخت است وارد شود. به همین دلیل است که بیشتر لیفت صورت با نخ در قسمت میانی یا پایین صورت انجام می شود.
  • آنها یک راه حل دائمی نیستند: مانند بسیاری از درمان های زیبایی دیگر، لیفت صورت با نخ یک راه حل دائمی نیست و برای حفظ نتایج، درمان بعدی ضروری است.

به طور متوسط، لیفت صورت با نخ از چند ماه تا یک سال طول می کشد، اگرچه اکثر بیماران تمایل دارند نتایج را در حدود شش ماه از بین ببرند. اصلاح جراحی، مانند لیفت صورت، دائمی است.

تزریق فیلر

مطمئنم نام آن حداقل یکبار به گوشتان خورده!

قصد دارم در مورد تزریق فیلر که یکی از بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست است اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهم.

تزریق فیلر نیز نوعی روش زیبایی غیرجراحی است. پرکننده های پوستی چین و چروک ها را پر می کند ، خطوط را صاف می کند و حجم را به صورت شما باز می گرداند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما این مواد را درست زیر پوست شما تزریق می کند.

چرا از فیلر استفاده می شود؟

با افزایش سن، بدن شما شروع به از دست دادن کلاژن می کند.

این روزها به دلیل اهمیت مراقبت از سلامت پوست افراد در مورد کلاژن در بیشتر سایت ها و پیج ها اطلاعاتی را در اختیار افراد قرار داده اند و من قصد ندارم با توضیحات بیش از اندازه خسته تان کنم.

بنابراین به سراغ اصل مطلب میرویم!

کاهش مقدار کلاژن در پوست باعث شلی پوست (شل شدن) و کاهش حجم می شود. پوست نازک تر می شود، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به افتادگی می کند.

می توانید فیلر را برای موارد زیر انتخاب کنید:

  • به پوست افتاده حجم دهید.
  • ویژگی های صورت خود را متقارن تر کنید.
  • لب ها و گونه ها را حجیم کنید.
  • چروک ها و چین های صورت خود را صاف کنید.

عوارض تزریق فیلر چیست؟

عوارض جدی نادر هستند و برخی از این عوارض فقط موقتی هستند. اما مانند هر عمل جراحی زیبایی ، خطراتی نیز وجود دارد. آنها عبارتند از:

  • ظاهر نامتقارن.
  • خونریزی، کبودی، قرمزی

نیازی نیست نگران شوید و کلا سراغ تزریق فیلر نروید!!

کافی است از مرکز پوست و متخصص خود مطمئن شوید که مهارت زیادی در  تزریق دارد. بدین ترتیب چنین عوارضی پیش نخواهد آمد.

  • آسیب به پوست شما که می تواند باعث ایجاد زخم شود.
  • عفونت که در موارد شدید می تواند منجر به نکروز (مرگ پوست آلوده) شود.
  • توده یا برجستگی زیر پوست شما.
  • بی حسی

بوتاکس

بوتاکس سیگنال های عصبی که به عضلات  متصل شده اند را مسدود می کند. در نتیجه، عضلات تزریق شده نمی توانند منقبض شوند.

شاید با شنیدن این موضوع تصور کنید که کار وحشتناکی است و به هیچ عنوان نباید به سراغ این نوع درمان رفت!

ادامه مطلب را بخوانید شاید نظرتان تغییر کند.!!

بوتاکس می تواند جوانسازی صورت و مزایای  بسیار زیاد ضد پیری را به بیماران مسن تر از جمله آقایان و بانوان ارائه دهد.

در عین حال می تواند اعتماد به نفس را برای افراد جوان تر نیز افزایش دهد. با توجه به آنچه گفته شد، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد بوتاکس و سایر درمان‌های مبتنی بر نوروتوکسین می‌توانند در مورد چین و چروک و خطوط بسیار ریز صورت موثر واقع شود.

آیا بوتاکس بی خطر است؟

بوتاکس زمانی که توسط یک متخصص بسیار حرفه ای انجام شود به طور کلی ایمن است.

عجله نکنید!!

بعضی از افراد نمی توانند بوتاکس انجام دهند اما می توانند به فکر سایر روش های جوانسازی پوست باشند.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

تزریق بوتاکس نسبتا بی خطر است. با این حال، اگر باردار هستید، شیرده هستید، نباید این درمان را دریافت کنید.

علاوه بر آن افرادی که دچار موارد زیر هستند ما پیشنهادات بهتری برای آن ها داریم و بهتر است برای پیشگیری از به خطر افتادن سلامتی شان بوتاکس انجام ندهند:

  • بیماری عصبی عضلانی
  • افتادگی پلک (پتوز)
  • عضلات ضعیف صورت

جوانسازی پوست با لیفت با نخ

در آخر

امروزه، جوانسازی پوست به یکی از مهمترین موضوعات زیبایی تبدیل شده است. در این راستاما چند مورد از محبوب ترین روش های درمان را در این مقاله معرفی کردیم.

 با استفاده از این روش، شما میتوانید به سرعت و با کمترین درد و عارضه، پوست خود را جوان و شاداب کنید.

توجه:

اطلاعات موجود در مجله اینترنتی زنبیل نو، از منابع معتبر مختلف تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا