مد و پوشاک

راهنمای خرید بهترین مدل شلوار جین زنانه

12مدل شلوار جین زنانه زیبا و جذاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

یکی از محبوب ترین شلوارهای دنیا، شلوار جین است که هم نزد بانوان و هم آقایان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه تولید کنندگان زیادی در حال طراحی و تولید شلوارهای جین خصوصا برای خانم ها هستند که همین امر سبب کمی پیچیدگی در فرآیند خرید شلوار جین زنانه برای آنان شده است و به همین منظور زنبیل نو برآن شده است تا در این مطلب از خود شما را با نکاتی مهم و حائز اهمیت در این خصوص بیش از پیش آشنا نماید.

آشنایی با انواع مختلفی از شلوارهای جین زنانه

شلوارهای جین زنانه دارای مدل های مختلفی هستند که واقعا با توجه به آن ها نمی توان این نوع از پوشاک زنانه را تقسیم بندی کرد! اما می توان این نوع از شلوارها را با توجه به اندازه فاقی که دارند، در دسته های مختلفی قرار داد که عبارتند از:

  • فاق بلند: شلوارهای فاق بلند دارای فاقی به اندازه ۲۳ تا ۲۶ سانتی متر هستند و بیشتر مناسب استفاده برای خانم های قد کوتاه هستند که می خواهند پاهایشان کشیده تر احساس شود. در این نوع از شلوارها به هیچ عنوان قسمتی از بدن شما دیده نخواهد شد.
  • فاق کوتاه: این نوع از شلوارها دارای فاقی به اندازه ۱۶ تا ۲۰ سانتی متر هستند و بیشتر مناسب استفاده برای خانم هایی هستند که از پاهایی کشیده برخوردارند. شلوارهای فاق کوتاه همیشه باعث قدری دیده شدن پهلوها و شکم خواهند شد.
  • فاق متوسط: فاق متوسط نیز در حقیقت دارای اندازه بین ۲۰ تا ۲۳ سانتی متر بر روی شلوار است و اغلب تمام شلوارهای جین و پارچه ای دارای این نوع فاق هستند. استفاده از شلوارهایی با فاق متوسط در میان تمامی خانم ها با گروه های سنی مختلف رایج است و سبب راحتی بیشتر شما در هنگام پیاده روی های روزمرگی تان خواهند شد.

نکات مهم هنگام خرید شلوار جین زنانه

  • سایز مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید هر نوع لباسی خصوصا شلوار جین زنانه باید به آن توجه کنید، سایز مناسبش است. برای این منظور شما باید هم به سایز دور کمرتان توجه داشته باشید و هم به سایز دور باسنتان تا با انجام یک انتخابی درست بتوانید به شلواری مناسب با سایز بدن خود دست پیدا نمایید.
  • اندازه فاق: نکته بعدی که در هنگام خرید شلوار جین زنانه باید به آن توجه داشته باشید، اندازه فاق شلوار مورد نظرتان است. برای این منظور توصیه می کنیم اگر از قدی کوتاه و اندامی لاغر برخوردار هستید، از شلوارهایی با فاق بلند و چنانچه دارای کمری باریک و پایین تنه ای توپر می باشید، از شلوارهایی با فاق کوتاه استفاده کنید.
  • مدل لباس: امروزه شلوارهای جین زنانه از مدل های مختلفی برخوردار هستند که تنها شما باید مناسب با سلیقه و تیپ و استایل خود اقدام به انتخاب یک کدام از این مدل ها نمایید.
  • تناسب با فرم بدن: همیشه با توجه به فرم بدن خود اقدام به خرید لباس و پوشاک نمایید. برای این منظور روش ها و راهکارهای زیادی وجود دارد که تنها با مطالعه آنان می توانید به سراغ بهترین انتخاب ها و مدل ها برای خود بروید؛ مثل اینکه شما از باسن بزرگی برخوردار هستید و به همین خاطر بهتر است اغلب به دنبال شلوارهایی با جیب های پشت کوچک باشید نه جیب های بزرگ که سبب بیشتر دیده شدن نیم تنه پایینی شما شوند!
  • رنگ شلوار: اگر فکر می کنید شلوار جین زنانه تنها دارای تم رنگ آبی می باشد، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا امروزه شلوارهای با رنگ های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند و این شما هستید که باید با توجه به رنگ پوست و همچنین لاغری و یا چاقی خود اقدام به خرید یک کدام از این رنگ ها نمایید. لازم به ذکر است بهتر است خانم هایی با وزن بالا از شلوارهایی با رنگ تیره استفاده نمایند.
  • قیمت شلوار جین زنانه: عوامل مختلفی بر روی قیمت شلوار جین زنانه می تواند تاثیر بگذارد که البته بهتر است شما همواره با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید یک شلوار مناسب با توجه به سلیقه و از آن مهمتر، فرم بدنی و همچنین اندازه ای متناسب با خود نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شلوار جین زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 12 شلوار جین زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شلوارهای جین زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

[digikala key=”شلوار جین زنانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا