مد و پوشاک

راهنمای خرید کیف اداری باکیفیت و جادار

تمامی کارکنان و شاغلان سازمانی و ادارات مختلف ایران عمدتا برای همراه داشتن تمامی مدارک و وسایل مورد نیاز خود اقدام به خرید کیف اداری می کنند که البته این خرید آنان بهتر است خیلی هم با توجه به ظاهر این نوع از کیف ها صورت نپذیرد که برای همین نیز ما برآن شدیم تا در این مطلب از راهنمای خرید آنلاین زنبیل نو شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید کیف اداری

اندازه و وزن

اولین نکته در خصوص خرید کیف اداری توجه به اندازه و وزن محصول است. یادتان باشد یک کیف اداری برای شما بصورت روزانه کاربری دارد و به همین خاطر بایستی ضمن برخورداری از اندازه ای مناسب جهت سهولت در همراه کردن همیشگی کیف با خود از وزن به مراتب سبک و اندکی نیز برخوردار باشد؛

زیرا قرار است در آن کلی از وسایل کاری و خصوصی شما قرار داده شود که یقینا سبب افزایش وزن کیف در هنگام در دست گرفتن و جا به جایی آن برایتان می شود.

جنس کیف

نکته دوم در انتخاب کیف اداری مربوط به جنس محصول می شود که می تواند از از نوع چرم طبیعی باشد و هم از نوع چرم مصنوعی، پارچه ای، برزنتی و غیره تولید شده باشد. توجه به جنس کیف و آشنایی با نحوه نگهداری صحیح از آن سبب می شود تا کیف شما سالیان سال برایتان کارآمد باشد. یادتان باشد جنس کیف شما از هرچه که باشد، بایستی از مقاومت مطلوبی در برابر آب و رطوبت برخوردار باشد.

تعداد جیب ها

به تعداد جیب ها، نحوه بسته شدن هر یک از آن ها و همچنین فضاسازی داخلی کیف خود نیز حتما در هنگام خریدتان توجه لازم را داشته باشید. اینکه کیف اداری شما از چند جیب داخلی و چند جیب خارجی برخوردار باشد، نکته ای است که مربوط به سلیقه و نوع نیازخودِ شما خریداران عزیز می باشد.

نحوه حمل کیف

از دیگر فاکتورهای اساسی که در هنگام خرید یک کیف اداری خوب و مناسب باید به آن توجه نمایید، طریقه حمل کیف است که هم می تواند بصورت دستی باشد و هم بصورت شانه ای و همچنین ترکیبی باشد. در این خصوص نیز این شما خریداران گرامی هستید که باید تصمیم بگیرید؛

منتهای مراتب ما به شما خرید کیف اداری را پیشنهاد می کنیم که مجهز به هر دو روش حمل محصول؛ یعنی هم دارای دستگیره و دارای بندهایی با قابلیت تنظیم جهت حمل شانه ای کیف باشد. ناگفته نماند کیفیت و طریقه اتصال و دوخت دستگیره و بندها به بدنه کیف از اهمیت بسزایی در این خصوص برخوردار است.

نوع بسته شدن کیف

کیف اداری شما می تواند هم بصورت زیپی و هم بصورت قفل دار (با انواع و اقسام قفل ها) بسته شود. این که کیف مورد نظرتان به چه سبک و سیاقی بسته شود موضوعی است که بایستی شما با در نظر گرفتن ارزش اشیائ و محتویاتی که در داخل کیف قرار داده اید، ‌انتخاب نمایید.

قیمت کیف اداری

قیمت کیف اداری با توجه به تمامی موارد گفته شده و همچنین نام و برند تولید کننده این قبیل از محصولات تعیین می شود که البته شما بیشتر بجای تمرکز بر روی قیمت کالای درخواستی خود بهتر است ذهنتان را بر روی کیفیت کیف معطوف نمایید. ضمن اینکه امروزه در کنار انواع و اقسام کیف های اداری خارجی، مدل های داخلی بسیار برجسته ای نیز به چشم می خورد که پیشنهاد می کنیم اولویت خریدتان از تولید کننده ایرانی باشد تا غیر ایرانی؛

راهنمای نگهداری از کیف اداری

  • بهتر است در بازه های زمانی منظم اقدام به تمیز نمودن و حتی شستشوی کلی کیف اداری خود کنید.
  • در هنگام قرار دادن اجسام نوک تیز و جوهر دار نظیر: خودکار در داخل کیفتان کاملا محتاطانه رفتار کنید.
  • هیچگاه از بندهای کیف جهت کشیدن آن بر روی زمین استفاده نکنید.
  • در صورت ایجاد پارگی و صدمه دیدن ظاهر کیفتان آن را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.
  • در صورت خرید کیف های اداری تولید شده از چرم بهتر است هر از چند گاهی با استفاده از واکس های مخصوص اقدام به تمیز نمودن و جلا دادن آنان کنید.
  • سعی کنید همواره با توجه به ظرفیت جیب های داخلی و خارجی کیفتان در آن وسایل قرار داده و از گذاشتن وسایل بیشتر به درون آن ها جدا اجتناب نمایید.
  • در ضمن برای باز و بسته کردن جیب کیف خود نیز چه از نوع زیپی باشد و چه از نوع قفل دار به آرامی و نرمی رفتار کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید کیف اداری توجه شما را به 12 مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این کیف اداری از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

 

[digikala key=”کیف اداری” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا