مد و پوشاکزنانه

۲۵ مدل انگشتر نقره زنانه زیبا و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

از جمله زیورآلات محبوب دنیا که هم قابل استفاده برای خانم ها می باشد و هم آقایان می توانند از آن بهره بگیرند، زیورآلات ساخته شده از جنس نقره می باشد که اتفاقا امروزه با توجه به کیفیت و درخشندگی بیشتری که تولید کنندگان توانسته اند در ساخت اینگونه از جواهرات و زیورآلات بوجود بیاورند و از عیارهای بالایی در ساخت و ساز خود نیز استفاده کنند، با استقبال بیشتری نیز همراه شده است. پس اگر شما نیز به دنبال خرید انگشتر نقره ای مناسب برای خود و یا به عنوان هدیه به دوستان و عزیزانتان هستید، حتما در ادامه این مطلب با زنبیل نو همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید انگشتر نقره زنانه

جنس و کیفیت: نخستین نکته ای که هنگام خرید انگشتر نقره باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت به کار رفته در ساخت این نوع از زیورآلات نقره ای می باشد. معمولا برای ساخت نقره جات از عیار ۹۲۵ استفاده می کنند که فهم اصل بودن و یا تقلبی بودن آن می توان از راه های مختلفی اقدام کرد که البته بهترین این راه ها، انجام خرید از یک فروشگاه کاملا معتبر و خوشنام می باشد.

اندازه حلقه: نکته دوم مربوط به سایز و اندازه حلقه ای انتخابی شما است. برای این منظور باید توجه داشته باشید که انگشتری متناسب با سایز انگشت دستتان تهیه کنید و از خرید انگشترهای بزرگتر که در انگشتانتان بازی کند و یا کوچکتر که سبب ایجاد فشردگی در بند انگشت های دستتان شود، خودداری کنید.

رکاب انگشتر: مورد مهم دیگری که حتما باید به هنگام انتخاب و خرید انگشتر نقره به آن دقت داشته باشید، رکاب آن است. رکاب یک انگشتر باید بگونه‌ای باشد که سبب خم و راست شدن بند انگشت های شما در ناحیه مفصلی شود و سبب جلوگیری از آن نشود. در ضمن رکاب انگشتر مورد نظرتان حتما باید به صورت یکپارچه پرداخته شده باشد تا در ساعات طولانی استفاده شما از انگشتر، برایتان مشکل ساز نشود.

طول انگشتر: از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید انگشتر نقره، توجه به طول آن است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما بزرگی و یا کوچکی انگشتان دست خود را مِلاک انتخاب قرار دهید و ترجیحا به سراغ خرید انگشترهایی بروید که سبب افزایش زیبایی دستان شما می شوند و توازن آن ها را بهم نمی زنند.

طرح و شکل: خوشبختانه امروزه سازندگان زیورآلات نقره ای توانسته اند نقره جاتی مختلف در طرح ها و شکل های گوناگون را ایجاد کنند و این شما هستید که باید انتخاب کنید با توجه به تیپ و استایل خود، به دنبال چه طرحی از انگشترهای نقره ای موجود در بازار هستید.

موارد زینتی: گاهی اوقات انگشترهای نقره ای بصورت کاملا ساده و در اغلب اوقات در کنار اتصالات زیبایی از سنگ های قیمتی و نفیس ساخته می شوند که البته این مورد هم تنها بسته به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد که دلتان می خواهد انگشتری را دست کنید که ساده باشد و یا از سنگ مورد علاقه و یا ماه تولدتان در آن به کار رفته باشد.

قیمت انگشتر نقره: عوامل مختلفی بر روی قیمت انگشتر نقره تاثیر گذار است که البته بهتر است شما در ابتدا به دنبال خرید یک کالای باکیفیت و اورجینال باشید و سپس با در نظر گرفتن میزان بودجه ای که قرار است برای خرید چنین زیورآلات نقره ای هزینه نمایید، اقدام به خرید کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید انگشتر نقره زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 12 انگشتر نقره زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این انگشترهای نقره زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

[digikala key=”انگشتر نقره زنانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا