مد و پوشاکزنانه

۲۵ مدل شال زنانه زیبا و شیک با قیمت روز و خرید اینترنتی

اگر به دنبال خرید یک هدیه کاملا کاربردی و به درد بخور برای مادر، همسر و دوست خود هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید شال زنانه بروید که همیشه از جمله پرطرفدارترین اکسسوری های مخصوص خانم ها بحساب می آمده و می توان با توجه به وجود انواع و اقسام طرح ها و رنگ های آن ها به یک مورد مناسب و خوش قیمت جهت اعطای یک هدیه شایسته دست پیدا کرد؛ در ادامه این مقاله با زنبیل نو همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم جهت خرید شال زنانه بیش از پیش آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید شال زنانه

قواره شال: اولین نکته ای که برای خرید شال زنانه باید به آن توجه کنید، قواره یا همان اندازه شال است که اصولا سایز استاندارد برای یک شال بایستی دارای طولی حدودا ۱۸۰ سانتی و عرضی میان ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر باشد. ناگفته نماند هرچه قواره یک شال بزرگتر باشد، استفاده از آن برای خانم ها راحت و رعایت حجابشان نیز آسان تر خواهد شد.

رنگ و طرح محصول: نکته بعدی که حتما توصیه اکید داریم در انتخاب و خرید شال زنانه به آن توجه کنید، رنگ و طرح شال ها می باشد که هم نشان دهنده سلیقه شما هستند و هم نمایانگر مجوز استفاده از آن در محیط های رسمی و یا دورهمی های دوستانه را می دهد. از طرفی فراموش نکنید که رنگ شال ها باید در تناسب مطلوبی با رنگ پوست شما نیز قرار داشته باشد؛ یعنی اگر سفید پوست هستید، از شال هایی به رنگ تیره و اگر تیره پوست می باشید، از شال هایی با تم روشن استفاده نمایید.

جنس: امروزه شال های زنانه با جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که شما می توانید با توجه به فصل سرد و یا گرم سال و همچنین نوع سلیقه و نظر خود اقدام به خرید شالی نخی، حریری، ابریشمی، ساتن و غیره نمایید.

کیفیت: علاقه مندان به خرید شال های زنانه حتما توجه داشته باشند که بایستی به خوبی تمام شکل بیرونی و داخلی و همچنین کناره های این نوع از اکسسوری های محبوب خانم ها را بررسی کنند تا شال مورد نظرشان دارای زدگی نباشد و از کیفیت یکدست و مطلوبی برخوردار باشد.

قابلیت شستشو: برخی از شال های زنانه تنها قابل شستشو با دست هستند و برخی دیگر را می توان با ماشین های لباسشویی مورد شستشو قرار داد. این که جنس شال شما از چه پارچه ای باشد و چجوری تولید شده باشد، از دسته موارد تعیین کننده در نوع شستشوی آن ها بشمار می رود.

قیمت شال زنانه: خوشبختانه قیمت شال زنانه در بازار کشورمان از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا می کند. پس همه آقایان با هر میزان سطح درآمدی خود قادر به خرید یک شال زنانه زیبا برای مخاطب خاص خود خواهند بود و حال این شما هستید که باید با توجه به سلیقه شخصی و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک شال زنانه باکیفیت نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شال زنانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ شال زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شال‌های زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

[digikala key=”شال زنانه” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا