مد و پوشاک

راهنمای خرید اینترنتی بهترین ساعت و مچ بند هوشمند

معرفی بهترین مدل های ساعت و مچ بند هوشمند با خرید آنلاین

استفاده از ابزارهای مختلف تکنولوژی و مدرن با بیشترین میزان کارایی و همچنین کمترین حجم ممکنه، نهایت آرزوی هر انسانی در این کره خاکی است که به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین این ابرازهای فوق پیشرفته در جهان کنونی ما ساعت هوشمند و یا مچ بند هوشمند قلمداد می شود و دسته کم در حال حاضر نمرکز ۵ کمپانی بزرگ دنیا؛ یعنی اپل، الجی، سامسونگ، شیائومی و سونی که اتفاقا نخستین غول صنعتی وارد شده به تولید ساعت های هوشمند است نیز بر روی تولید و طراحی هر چه به روزتر این قبیل گجت های پرتابل گذاشته شده است.

البته خیلی هم دنیای عجیب و غریب ساعت ها و مچ بندهای هوشمند با استقبال شایانی از سوی عموم علاقه مندان و مصرف کنندگان دستگاه های هوشمند مواجه نشد و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی در این بخش از صنعت تکنولوژی رخ خواهد داد! حال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با یکسری از موارد و نکات مهم در تهیه و خرید ساعت ها و مچ بندهای هوشمند آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند

  • سازگاری با تلفن های همراه: با اینکه ساعت های هوشمند بسیار قدرتمندی امروزه در بازار به چشم می آیند و می توانند بدون اتصال و سازگاری با تلفن های همراه، برای صاحبان خود کلی کارایی داشته باشند؛ اما فراموش نکنید که همیشه برای یک واچ هوشمند بهتر است که بصورت سازگار و مناسب با تلفن همراه عمل کند که در این بین نیز همخوانی مدل و برند ساعت و مچ بند هوشمند مورد نظر شما با مدل و برند تلفن همراهی که از آن بصورت روزانه استفاده می کنید، بسیار مهم و حائز اهمیت است.
  • نوتیفیکیشن و هشدارهای ساعت هوشمند: همیشه به هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند حواستان باشد که گجت مورد نظرتان حتما از اغلب نوتیفیکیشن ها و همچنین هشدارهای گوناگون نظیر: آلارم تماس های ورودی، دریافت پیام، گرفتن پیغام در هر کدام از شبکه های اجتماعی و غیره برخوردار باشد؛ چرا که این مورد یک ویژگی مهم برای ساعت های هوشمند با کیفیت تلقی می شوند.
  • صفحه نمایش: خریداران عزیز توجه داشته باشد امروزه اغلب ساعت های هوشمند از نمایشگرهای LED بسیار باکیفیتی برخوردار هستند که با رنگی نشان دادن اطلاعات بر روی خود سبب جلب توجه شما عزیزان خواهند شد.
  • تم و تصویر پس زمینه در واچ هوشمند: از مهمترین تفاوت های ساعت های هوشمند با دیگر ساعت های مچی و کاملا معمولی که اغلبمان از آن ها استفاده می کنیم، داشتن تم ها و تصاویر جذاب و متعدد برای انتخاب به عنوان تم اصلی این نوع از گجت های هوشمند بحساب آورده می شود که قطعا سبب زیبایی و غیر تکراری شدن نمای کلی آن ها برایتان می گردد.
  • برنامه ها و امکانات: یادتان باشد هدف از داشتن یه ساعت و یا مچ بند هوشمند، خارج نکردن گوشی از جیب و دستیابی در کوتاه ترین زمان ممکنه به تمام اطلاعاتی است که درون تلفن همراه شما قرار گرفته است. در بین تمام واچ های هوشمند فعلی دنیا این اپل واچ است که به سبب برخورداری از ۲۰ هزار برنامه و اپلیکیشن کاربردی در رده نخست این فهرست قرار گرفته است و شما می توانید با نصب هر یک از برنامه های دلخواهتان بر روی گچت هوشمند و سبکتان از آن استفاده نمایید.
  • دوستان عزیز توجه داشته باشید چنانچه با هدف ورزش و تحرک قصد استفاده از این گجت ها را کرده اید، بایستی گجت شما حداقل از برنامه هایی همچون: شمارش ضربان قلب، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و غیره برخوردار باشد. لازم به ذکر است نصب و داشتن برنامه GPS بر روی یک واچ هوشمند، نشان از حداقل ظرفیت و قدرت آن گجت هوشمند بحساب می آید.
  • طول عمر و شارژ باتری: دقت داشته باشید که به دنبال خرید چه نوع ساعت هوشمندی هستید؟ ساعت هایی که از صفحات بزرگ و رنگی برخوردار هستند، معمولا زودتر از سایر مدل های دیگر شارژشان تمام می شود و شما بایستی بطور میانگین هر یک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.
  • قیمت ساعت هوشمند: فراموش نکنید که قیمت هر چیزی بسته به امکانات و جنس متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند ابتدا کمی در خصوص نوع نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند و همیشه همراه دارید، فکر کنید!

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ساعت هوشمند مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 12 ساعت هوشمند ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این ساعت های هوشمند از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره ساعت به دست بیاورید.

 

faq on smartwatch and wristband portrait 256x256 75167121 راهنمای خرید اینترنتی بهترین ساعت و مچ بند هوشمند

پرسش‌های متداول در مورد ساعت و مچ بند هوشمند

بهترین ساعت هوشمند 2022 کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند 2022 اپل واچ سری 7 است. این ساعت هوشمند قدرتمندترین تراشه، بهترین نمایشگر و بیشترین امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ البته این موضوع را هم فراموش نکنید که ساعت‌های اپل تنها با گوشی‌های آیفون سازگار هستند.

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان کدام است؟

پیشنهاد ما، مچ بند هوشمند آنر بند 6 است که به لطف نمایشگر بزرگش، ظاهری شبیه به ساعت‌های هوشمند دارد؛ البته اگر حال‌و‌هوای ساعت‌های هوشمند را بیشتر می‌پسندید، می‌توانید نیم‌نگاهی هم به شیائومی Mibro lite داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند تا سه میلیون تومان کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند تا سه میلیون تومان، «امیزفیت تی-رکس پرو» محسوب می‌شود که ظاهری شبیه به ساعت‌های جی‌شاک دارد و امکانات کاملی را در قالب بدنه‌ای کاملاً مقاوم و ضدضربه ارائه می‌دهد؛ همچنین اگر از این نوع ساعت هوشمند خوشتان نمی‌آید می‌توانید می واچ شیائومی را تهیه کنید.

بهترین ساعت هوشمند زنانه شیائومی کدام است؟

اکثر ساعت‌های هوشمند شیائومی برای بانوان مناسب هستند، ولی مدل‌هایی مثل Mijia Quartz یا Amazfit Stratos به لطف بدنه‌ی زیبا و ظریفی که دارند، بیشتر از بقیه مدل‌ها برای بانوان مناسب هستند.

“مدل‌هایی مانند Mijia Quartz یا Amazfit Stratos به لطف بدنه‌ی زیبا و ظریفی که دارند، بیشتر از بقیه مدل‌ها برای بانوان مناسب هستند.”

همچنین، برای خانم‌هایی که به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های بیشتر و پوشیدنی راحت‌تر هستند، مدل‌هایی مانند Apple Watch یا Samsung Galaxy Watch بهترین گزینه‌ها هستند. این ساعت‌ها علاوه بر قابلیت‌های پایه‌ی یک ساعت هوشمند، دارای قابلیت‌هایی مانند پرداخت بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دی ورزشی، تنظیمات سلامت و فعالیت فیزیکی هستند. علاوه بر این، این ساعت‌ها دارای قابلیت‌های بیشتری برای تنظیم موسیقی، برقراری ارتباط با دوستان و اطلاع رسانی به شما درباره‌ی اعلان‌های مهم هستند. به همین دلیل، این مدل‌ها برای خانم‌هایی که به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های بیشتر هستند، بسیار مناسب هستند.

لیست محصولات محبوب در مورد ساعت و مچ بند هوشمند

 

[digikala key=”ساعت هوشمند” count=”12″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا